torsdag 4 februari 2010

Mening?

Sekulärisering utav länder, frihetskamp och skalstater är för mig vardagligt, inte för att jag ser det utan för att ALLA böcker jag läser handlar om detta, all min hjärnkapacitet går åt detta (bortsett några få men viktiga saker), största delen utav mina intressen men också en självklarhet i mitt vardagsliv. Jag skulle kanske kunna jämföra detta intresse med det som många har för dokusåpor, utseende och social status med skillnaden att jag inte kan diskutera dessa saker med någon annan än mig själv. Nu undrar ni nog vad det är för jävla skit jag snackar om och det är ju just det som det här handlar om... Om jag skulle ställa mig frågande till den sekulära rollen för terrorister skulle de flesta be mig hålla käften. Jag kan inte anklaga någon för det, det är en prioritering här i livet som vilken annan. Jag har ägnat en stor del av mitt liv till ett fenomen som jag ALDRIG sett i verkligheten utan bara läst och sett om, men det jag undrar över är hur det kan vara att så få är intresserade utav en fråga som faktiskt kan ha så stor påverkan på våra egna liv?

Jag ska erkänna att det återigen är terrorism jag talar om och att inte heller detta inlägg har någon vidare mening eller syfte... Det är bara en liten fråga till er alla om ni känner att era liv har en mening? Jag tvivlar på att jag har det själv men jag vet vad det blir iallafall, om det nu någonsin blir det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar