måndag 8 februari 2010

Bryta upp...

Härmed bryter jag upp med mitt gamla liv och börjar ett nytt kapitel i denna resa mot min definitiva död. Jag ska inte förfina det hela för världen är inte som man vill att den ska vara utan som den är.

Det är därför jag nu slutar upp med det liv jag haft tidigare... Jag vet inte hur länge jag kan hålla det men det är väl värt ett försök... Ni kanske undrar varför jag inte berättar vad det handlar om men det är helt enkelt för rädslan från er! Redan idag får jag utstå en daglig konfrontation för att jag inte gör som alla andra och rakar mig var dag...

Så god natt!

3 kommentarer:

  1. Hoppas inte att ditt uppbryt betyder att du slutar blogga. Dina synpunkter och dina välformulerade inlägg behövs. Hoppas vi ses snart. Må bäst!

    SvaraRadera
  2. Nejdå! Jag har hittat en kanal att förmedla mina tankar på som ger mig möjligheten att nå ut till fler än min absolut närmaste krets. :)

    SvaraRadera