söndag 10 januari 2010

Helt underbart!

Som ni kanske förstod i mitt tidigare blogginlägg så finns det en del orosmål i min hjärna just nu men kvällar som de här ändrar verkligen sådana problem! Börjar med att min underbara flickvän reder ut ett överliggande problem vi haft i vårat förhållande ett längre tag på det absolut bästa sättet. Väldigt omtänksamt och osjälviskt gör hon mitt liv bättre! Ett STORT tack till att underbara människor som hon finns.
Just nu sitter jag och tittar på en fotbollsmatch mellan Tenerife - Barcelona som just nu står 0-4. det är ett glädjande besked för ett troget fan som just idag behövde positiva besked. Korrigering till 0-5 nu med den mest hänsynsfulla målgesten någonsin!

P.S. Tro inte att dessa två skäl nu har lika stor betydelse...

1 kommentar:

  1. åh så fint! och ja det var nog det bästa sättet jag kunde lösa det på.. Det blir bra! Puss puss

    SvaraRadera