tisdag 1 september 2009

Så nu har det åter gått länge sedan jag skrev här och jag börjar se en tendens i avbrotten. En glad Peter, är nästan alltid stressad och då hinner jag inte skriva!
Därför ska jag nu ta och bryta trenden genom att skriva när jag är glad :)

Måste väl börja med en invändning och skriva att jag mår illa, riktigt illa! Ja, i magen... Vet inte just nu om dte är någon magsjuka eller om det bara är en tillfällighet! Kännde innan träningen att allt inte var rätt, men vem orkar bry sig? Ja det blev en del sringande till toan på träningen men jag genomförde den ändå! Något att vara nöjd för men i efterhand inser jag att gå till träningen var en dålig idé, och jag anade det redan innan!

Jag är glad! Just så är det faktiskt, trots allt! I skolan är allting väldigt bra, med en riktigt bra grupp och intressanta ämnen som läses. Hemma börjar allting lugna ner sig äntligen, mamma har nu i mina ögon kommit tillbaka fullt ut som den underbara mamma hon var innan hennes cancer diagnosering. Vi ska flytta om några veckor och det innebär väl att det finns en viss känsla av kaos hemma men det stör mig inte alls. Livet är helt enkelt bra även om inte tiden räcker till att njuta av allt!

Så kort och gott! HEJ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar