måndag 17 augusti 2009

Skola snart igen...

Snart börjar skolan igen... Det är inte bara lite vemodigt! För jag vill tillbaka och träffa alla klasskompisar och andra bekanta i skolan, men jeg vet inte hur inspirerande tidiga mornar och massa onödig/onyttig stress känns för tillfället.

Känner mig sjukt intresserad igen för att lära mig nya saker, men som vanligt är väl inte skolan riktigt det optimala sättet för mig... Känner snarare för min bärbara dator, ett ensamt hus ute i skogen, massa intressanta böcker, massa god mat (mikromat), onödigt mycket läsk och osocialhet så det ekar! Då skullenog jag lyckas lära mig en hel del. Fast sen igen... Varför ska man lära sig saker? Känns så sjukt onödigt eftersom allt det som räknas i dagens värld är det som står på mina betyg! Sjukt är det men världen är ju sjuk!

För övrigt... HA EN BRA DAG!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar