torsdag 30 juli 2009

Idag är en ny dag!

Så sitter jag här vid datorn igen... Denna gång för att jobba med den på så många sätt avskyvärda hemsidan www.solvarme.com som "råkar" vara pappas företags försäljningssida. Just nu försöker jag lösa problem med mailfunktionerna. Som tur är kommer jag snart börja bygga på en HELT ny sida... Den är alltså helt blank änsålänge och det är lite läskigt att börja designa en helt ny hemsida för första gången i mitt liv!

Känslan av att pröva på nya saker är dock underbar, det känns som om jag börjar om mitt liv på nytt. Med nya förutsättningar och nya viljor, men självklart ligger det en sorg i att lämna det gamla! Jag funderar en del om det här verkligen är att börja ett nytt sätt att tänka/leva på eller om jag fortsätter på en väg som jag lämnade för länge sedan...

Nu börjar nog de absolut mest hängivna människorna med stort tålamod tveka på om det finns någon idé i att följa denna värdelösa blogg och jag kan inte utlova någon förbättring av den i framtiden! Det enda jag vet är att detta sätt att föra fram information börjar passa mig bättre och bättre... Även om jag fortfarande föredrar att tala med människor med min egna mun så börjar jag att förstå varför människor väljer denna uttrycksform.


1 kommentar:

  1. Yeah, webdesign är fan coolt, önskar att man var lite bättre på det! ;)
    Blogging är nice indeed, ett lätt sätt att få altster publicerade och lästa av många. Konstig nog så innehåller lixom de populäraste bloggarna inte mycket mer än "Idag åt jag en kanebulle, så här såg den ut..." och sen typ 60 kommentarer... Men va fan, smaken är som baken, luktar illa hos endel! :)

    SvaraRadera